w8

Hejhej bloggen! :-)

Nu är det äntnligen week 8. Veckan före sportis.

Haha.

Sportlov nästa vecka, det blir töngt. Så nu är det bara slutrushen. Sen börjar studentskivorna efter lovet, och sommaren börjar närma sig. Nu när jag skriver det här  är det -18°C ute och sommaren lyser med sin frånvaro.

Känns ändå ganska soft och titta ut genom fönstret och se folk åka skidor på järla sjön. Men det roligaste är att se alla som ramlar, haha. Då blir jag alltid lika glad.

Även fast jag vet  att om jag skulle ge mig ut på den där isen skulle jag spendera mer tid liggandes i snön än stående på skidorna. Men det är väl en del av charmen. Antar jag.

Men nu ska jag plugga lite marketing. Det blir fest. Helfest.

Eller?

blöh

jarl

Kommentarer
Postat av: Robban

Finns det någon fortsättning på filmen eller slutar den sådär? :(

2010-02-23 @ 15:49:08
Postat av: HÅHÅ

Här har du fortsättningen!



http://www.youtube.com/watch?v=zkujMYSpeX4

2010-02-23 @ 16:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0