Ny vecka. Soft. (Mösspåtagning)

Hallå kära ni,

Ny vecka med allt vad det innebär. Vi har massa roligt planerat denna vecka, believe it! En liten outline till er, från mig:

Tisdag: Fotbollsmatcher, mästarna mot torpet.

Onsdag: Du kanske vill dansa på scenen i Ljushallen under lunchen? Ta tag i mig i skolan så fixar vi det.

Torsdag: Mössprovning dag ett. Kolla schemat i ljushallen eller blå pelaren så ni vet när ni ska ha.

Fredag: Mössprovning dag två. Kolla schemat här med.


Det kommer bli en fin vecka. Detta inlägg avslutas med en glad sköldpadda.

Från mig till er med kärlek.

jarl


Kommentarer
Postat av: Vera

Åh min dröm! Jag vill dansa med dig på scenen Jalle!

2009-09-14 @ 23:07:45
Postat av: linnea

en sköldpadda som lyssnar på buuuuuurning!

2009-09-15 @ 16:16:12
Postat av: Anonym

jarls otroliga film <3

2009-09-20 @ 17:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0