En exklusiv intervju med.....

Christian, 09SPF-KU


Tjenamors!
Du är ju ny här på skolan, hur tycker du att det är på VGY än så länge?

- Det är jättebra, bra sammanhållning och bra klass.
Hur tycker du att det är att ha matkort?
- Vi har rikskuponger nu i början, och jag har redan gjort slut på alla, inte så bra! Men annars är det toppen!
Har du någon favorit restaurang?
- Peking! Men man lär ju tröttna efter ett tag..... (jo tack, det vet vi mycket väl)
Hur kom det sig att du valde en så bra skola som värmdö?
- Jag bor i nacka, och jag kände att jag ville komma bort lite och lära känna nya människor, sen har många rekomenderat skolan.
Jag måste säga att det är en mycket snygg kofta du har på dig, vart har du fått tag i den?
- Tack så mycket, jag hittade den därhemma. Tror det var farmors gamla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt söt! :)

2009-09-16 @ 22:04:14
Postat av: Sofie

Jag vill veta vem Stefan Fagerström i VGY är... Kan ni fixa ett personporträtt på honom? :D

2009-09-17 @ 01:22:07
Postat av: hemlig

favorit resturang : Peking



skönt att jag såg denna kille på peking idag!

2009-10-08 @ 16:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0