Skolan tär på oss alla, men det är OK. Vi ska ha kul ändå.

Hej ni,

Idag är det den elfte oktober. Den elfte oktober har jag namnsdag. Yeah. Lite spännande ändå.

Det är mycket som händer för oss just nu, höstfesten börjar bli färdig planerad så ni kan förvänta er ett lass med information när jag får släppa iväg den. Men jag kan säga såhär, det kommer bli grymt. Ni som är 18 kommer vara glada att ni är det. Ni andra får vi ordna något annat för någon anann gång. En sak i taget.

Skolan är störd just nu. Fullkomligt störd. Men snart är det lov och då ska vi alla vila, alla utom vi som måste plugga i alla fall. Men äsch. Det är bara en stund kvar nu. Sen är skolan förbi.

Jag har ett klipp också. Det är gammalt, ni har förhoppningsvis redan sett det, men det är värt att se det igen.

/jarl


Kommentarer
Postat av: party

Fint skrivet. Men bloggen i stort är lite torr ändå, mer gossip och lek.

2009-10-11 @ 16:49:30
Postat av: Anonym

mitt favoritklipp någonsin! så himla gulligt!

2009-10-11 @ 21:24:34
Postat av: Hanna

mitt favoritklipp någonsin! så himla gulligt!

2009-10-11 @ 21:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0