Oenigheter i Triton

Förlåt Isabella S, jag respekterar dig och alla andra som tycker Markus Krunegård är en helylle kille som sjunger så att ni själva känner igen er i musiken, att ni berörs av den och får motivation. Men jag måste bara poängtera att alla i triton delar inte samma uppfattning om denna Markus K. För jag personligen HATAR verkligen denna bedrövliga musiker vid namn Markus Krunegård. Han är en övervuxen bebis vars gnälliga fåniga texter får mig att kaskadspy likt peace and love 09. Din stuckna jävla gris, du suger.

Nej, gott folk. Konvertera till min religion istället. Bestående av en överdriven, snedvriden och ohälsosam dyrka av Olle Ljungström, hans mytomspunna liv samt hans ständiga förtäring av kaffe och cigaretter. Om denna livsåskådning låter lockande. Börja då med att köpa hans samlingsplatta "Bäst", du åtnjuter sedan denna skiva bäst under lugna och stillsamma förhållanden där du kan krydda med en flaska väldigt billigt rödvin för att sedan toppa med en vacker människa tätt vid din sida. Njut av detta och bli ett med Olle. Sveriges näst coolaste person. (Efter Thåström)




Ps. Richard "Skägget" Skägg tar kurser i quick-step. Vilken kille!

/ Felix

Kommentarer
Postat av: Anonym

Olle Ljungström är precis lika svår att förstå sig på som Markus K. Dessutom har även han gnälliga texter.

2009-10-23 @ 17:45:33
Postat av: limerick

oenigheter är bra

gärna knivslagsmål varje da'

men bråk om svenska artister

är lika intressant som stefan & krister

jidder om fisting däremot, hurra!

2009-10-23 @ 18:17:08
Postat av: Anonym

triton verkar väldigt slittrad. oskönt.

2009-10-26 @ 18:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0