Jerry!!

Hej allesammans,

Det har varit VS med HL men tyvärr så är det snart dags för skolan igen.
Våra TH har inte haft så mycket tid att skriva på bloggen pga
1. Vi har börjat på den nya serien som ska snart kommer slå igenom här på bloggen nämligen TRITON TESTAR!!!
2. Bortresta

Eftersom jag mest suttit hemma på HLet har mina kära vänner tjatat och tjatat på att jag ska lägga upp ett inlägg även jag!
Tyvärr har jag spenderat större delen av HLet framför datorn, inne på YT.
Därför tänkte jag dela med mig lite av vad jag hållt på med:

(Lite översättningar för er som inte förstod)
VS = Väldigt Skönt
HL = HöstLov
TH = TritonHjältar
YT = YouTube




/Er Robban

Kommentarer
Postat av: Anonym

TH är fortkortning till trashhoe, trodde det stod så först innan jag läste dina översättningar. haha

2009-10-31 @ 15:24:25
Postat av: Anonym

gud vad jag älskar jerry!

2009-11-01 @ 13:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0