Hör upp kära undersåtar!

Jag är här för att hylla. Jag är här för att visa uppskattning. Jag är, dom är.

Mirakelkuren är ett band. Dom är bra, bra som fan. Bandet har några medlemmar som går på VGY nu och då.

Henrik Dahlqvist, alla vet vem han är. Han är bitig som ett djur och sjunger som en sann man. Krama honom när ni ser honom, han blir glad då.

Joel Zettergren, ni vet vem han är. Det är han som är den hunkiga killen med linne. Ni vet han där som är tillsammans med Sara Ström?

Sist men definitivt inte minst är Paul Strand. Han är stor som ett hus. Har rytmen i kroppen och sprider sin själ lite varstans. Han är kung.

Sen är det flera till, med då de inte går på vårt vackra VGY så nämner jag bara dom i denna lista.

Här är Mirakelkuren.

Alexander - Saxofon
Henrik - Sång
Joel - Sång, gitarr
Marcus - Munspel, slagverk
Mattias - Trumpet
Niklas - Bas
Patrik - Gitarr
Paul - Trummor

Lyssna på deras myspace, bli förälskade och kyss dom när ni ser dom.

http://www.myspace.com/mirakelkuren

/jarl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0