Det är vi som är triton! (Bella)




Hej BELLA! Vilket är ditt ansvarsområde i Triton?
Jag är väl en liten alltoallo, sen är jag bossen över "sekreterandet"!
Om du fick vara en person i triton över en dag, vem skulle det vara?
Jossan! Hon har ju egen bil, är ansvarsfull, har ett års mer erfarenhet och sen fyller hon ju snart 20 också...Man måste behålla kontakten, hehe!
Om du fick välja mellan att ha otroligt mycket hår i näsan eller under armarna, vad skulle du välja?
Hm...haha, under armarna, då kan man ju täcka över det!? 
Hur var du som liten? Glad, snäll och busig...
Vad är det första som du ser på hos en kille?
Måste nog säga utseendet, även om det kanske känns lite okänsligt.  
Hur ser då din drömkille ut?
Har inte direkt någon bild i huvudet av "idealkillen", tycker det är lite klurigt...Men jag gillar killar som känner sig bekväma med vem de är på ett behagligt sätt och inte på ett drygt sätt (vilket är oattraktivt enligt mig). När det gäller utseendet är det svårt att säga precist, men Anders "Moneybrother" Wendin är en fräsch prick, minst sagt! Haha.

Hur ser en riktigt lyckad dejt ut?

Det är svårt att sätta fingret på vad som definierar en lyckad dejt. Men att den är mysig är alltid bra, då jag själv är en "mystyp"!
Hur är artisten Bella?
Musiken ska kännas!
Och tillsist..Om man leter efter dig i skolan, vart hittar man dig?
På framsidan av skoltidningens första nummer!


Bellas myspace!
http://www.myspace.com/isabellasimeoni


/Anna




Kommentarer
Postat av: beundrare :)

bella är bäst!

2009-10-06 @ 20:26:43
Postat av: Anonym

Shit vad bra din musik är!

2009-10-06 @ 21:31:50
Postat av: Anonym

vad är ditt favoritplagg?

2009-10-09 @ 00:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0