Årets första Fashionista!

Går till snyggingen Lisa Grübb Lindberg, 09SPE


Vad har du på dig?
Skor från wedins, tights från gina tricot, skjorta från H&M killavdelningen, skinnjacka från H&M, halsduk från Gina Tricot!
Vad tänkte du imorse när du tog på dig denna outfit?
Jag tänkte att det var fredag och att jag ville vara lite fredagsfin :)
Har du någon favorit affär?
Jag skulle nog säga H&M!
Och tillsist, vem tycker du är snyggast i triton?
*Lisa och flickorna runt omkring henne tittar på varandra och utbrister i skratt* - Jag vet inte riktigt om han är med i just trion, men man har ju gått och spant lite efter Filip Ausmaa!

Det verkar som om Filip har fått en stor svärm lammkött efter sig!



/Ansi




Kommentarer
Postat av: Hemlig

Varför spana efter Filip när lammköttet Jarl är redo att slicka upp dig i brygga tillsammans med alla sin superhjältar any day?



Jarl <3<3<3<3<3<3

2009-10-20 @ 01:09:33
Postat av: Peter H

Fan vad du är vacker!

2009-10-20 @ 01:19:52
Postat av: Anonym

SNYGGGGGGGGGGGGG

2009-10-20 @ 19:31:06
Postat av: Anonym

grrr sexi

2009-10-20 @ 22:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0