Månadens album

Antingen älskar man dem eller så hatar man dem!
Jag älskar dem, och om ni tycker att man är en tönt för det så bryr jag mig inte. Dessa män frälser!
Den nya skivan är en uppföljare på den tidigare skivan Tillbaka till Samtiden och präglas mer av Depeche.M. samt mer 80-tal än tidigare. Jag pratar om Kent och deras nya platta RÖD!
- Skivan växer med tiden, så ha lite tålamod. Plattans sista spår (som på de andra albumen) är precis som den ska vara. Tycker dock att det något tidigare och "klassiska" Kent är bättre, men vad tusan. Det är Kent.
Kent - Röd
Betyg: ♥♥♥♥
Favoritspår: Svarta linjer & Vals för satan (din vän pessimisten)
Låtcitat: "Mellan äkta och falsk, mellan sanning och lögn. Vi är idioter."



Kent spelar nu till våren på bl.a. Annexet.
Biljetterna är slutsålda! Men jag ska däremot gå och kanske tycka synd och
skratta åt er som inte kommer befinna er där.
Pusspåer!
/ I.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0