Kära vänner

Hej!

Idag är det onsdag. Det är 9 dagar kvar till höstfest. Det kommer bli great!

Men jag har ett förslag till er under 18. Fredagen den 13 spelar mina vänner i Mirakelkuren på Dieselverkstaden. Om ni inte sett dom borde ni gå. Dom röjer, på ett bra sett. Kl 23.30 går dom upp på scen så om ni inte är på höstfesten borde ni vara där!!

Sen kan jag säga angående audition till julshowen så kommer det er om det snart. Håll koll här och i skolan. Ingen kommer missa infon (om man inte varit sjuk länge eler bortrest, men sånt kan ju inte jag veta).

Jag har inte så mycket mer att säga. Bara att ni inte ska slå på Henriks vänstra arm för där är han öm (I think you all know why).

Avslutar med ett enormt misslyckande. Kolla på klippet ock skratta lite. Det gjorde jag (samtidigt som jag dog lite inombords).

jarl


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha fail, undra vem som fick städa upp allt

2009-11-04 @ 21:39:55
Postat av: K A T Y M A L E K

Helllu sötnos!.. hur är det med dig? :D

2009-11-04 @ 22:39:48
URL: http://katiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0