NATTFOTBOLL

Jag vet inte hur ni känner efter nattfotbollen men om ni frågar mig så är jag helt förstörd. Jag går som en tant med diskbrock och brutal träningsverk på samma gång, samtidigt är mina smalben fulla av blåmärken efter ett antal fällningar, har ont i foten efter att ha fastnat i ribbstolen när jag skulle göra en inspark och min hand är helt svullen efter att ha landat på den efter en hård tackling. Det gick med andra ord ganska vilt till denna måndagsnatt i Enskedehallen då temat var både blod, svett och tårar (främst från de stackars ettorna som inte hade en chans).

Vinnarlaget blev samsam treorna (som var tippade som etta) men på en överraskande andra plats kom naturnatur trean. Ingen hade väl kunnat tro att naturare kunde lira boll lika bra som de kan derivata. Med en man kort på plan körde Gustav Hult och Daniel Gougt på topp och de var inte var rädda för att stämpla, puttas och kapa. Dock krossades de av Saint Tropez-gänget som bokstavligt talat schteekte in bollen i mål gång på gång.


   
   
  
  
  
  
  
  




Kommentarer
Postat av: Tjej i ettan

temat

anonyma

känga gusken

skolans pop klass



Kul med referat om nattfotbollen, även om jag inte riktigt kan hålla med om att vi i ettan var helt chanslösa. Min klass (08 SPE) vann faktiskt en match i varje fall. Men hur som helst jag vill bara tacka för ett sjukt trevligt arrangemang, älskar saker som främjar skolanndan, och detta var verkligen ett sådant!



Lite feedback då:

Tråkigt att det inte var lika många utklädda som på volleybollen, för mig är det mer än halva grejen. Måste dock ge en tumme upp för Sam-Sam trean innehållandes massa snygga killar (för visst var det dom som såg sjuuukt schteekiga ut?). Tycker nästan att dom borde vunnit (A)



Asså måste bara säga shit vad snygga killar det går i den klassen (och tjejer, fast jag e inte lebb!). De verkar sjukt trevliga också, fast lite dryga. Var spännande semifinal och final. Spa-Spf i semifinalen var rena drömmen. Galet heta killar!! (Y)



Som fotbollsspelare måste jag också säga att Spa var det bästa laget (tsms med min klass då (a)). Väldigt passningssäkra och tekniska. Fast Spf var också bra, Anders och Jonatan sjukt grymma på att dribbla.



Men iaf rätt klass vann!!

ps. glöm inte titta in min klass gossipblogg!

loove!

2009-03-20 @ 00:30:24
URL: http://spegossip.blogg.se/
Postat av: hejhopp

Känner för dej amanda! kulturtrean gjorde en riktig kämparinsats om jag har förstog det rätt! Men samklassen vann igen asså? Den klassen vill jag gå i, den verkar skön som fan. fast, Go 07NVC!! =D

2009-03-20 @ 02:20:10
URL: http://hartyvärringenblogg.se
Postat av: Vgy.blogg.se

Till tjej i 1an.

Jag ska med glädje framföra din beröm till klass: 06spa som faktiskt är min egna klass!

Kul att du gillade nattfotbollen!

Louise

2009-03-23 @ 16:06:08
Postat av: Anonym

louise tar åt sig äran? :S hon var väl inte ens med? :S det var inte precis klasser som spelade i trean utan ett fåtal o det är dom som ska ha credd o inga andra!

2009-03-23 @ 22:19:02
Postat av: anonym

juste louise kan bajsa

2009-03-24 @ 21:31:25
Postat av: anders bä

Hon göre, varje dag, på toan i C-huset!

2009-04-21 @ 01:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0