style by vgy - Miljöspecial



Den här veckans style by vgy är lite speciell. Det är stor fokus på miljön just nu och med all rätt. Vi måste ta hand om våran planet och dess tillgångar. Därför tyckte vi att det var passande att ta med någon som är miljömedveten. Vi träffade Ellinor i klass 06spa.

- Hej pullinor!
-Hej hej!
-Du kör alltså på en  miljömedveten outfit?
- Ja, precis, det är viktigt att man återvinner och det gör jag med allt.
- Det är fashion på hög nivå. Vad har du på dig?
- Tishan är hemmagjord, med teddan som tryck!
- ted gärdestad?
-Ja, jag tänkte ha Håkis, alltså Håkan Hellström..men ja. Det är så  många fjortisar som gillar honom och jag ville sticka ut.
-Du har många armband, du ska inte ha några fler?
- Nja, jag hittade inga fler hemma. Det är såna där armband alla hade i 5:an. Superpoppis nu. for real.
- Nice! Och din kjol?
- Den är från Hennes och mauritz! Men den är välanvänd, min mormors gamla.
- Ojojoj superfashionabla shades!!! Kan det vara...är det...möjligt....är det...
- haha ja det är pauls! Pauls "Attitude glasögon". Vi har en bra relation.
- ja..ha...vi går vidare! I de nedre regionerna, vad har vi där?
- Lila strumbyxor från indiska, kravmärkta och godkända av hälsovårdsverket! Skorna är ärvda av syrran, converse. Lite håliga, men det gör inget.
- Okej, något du vill tillägga?
- Ohhh juste klockan. Det är en äkta LV från egyptien :) hihiihi
- Tack elli!



Kommentarer
Postat av: tönt

Äkta LV från.. och sedan sprack det..

2009-03-25 @ 23:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0