Shouting Terry!

Ni har väl inte ungått er själva att missa upcoming bandet Shouting Terry? Hälften av bandet (Simon, trummis - 06spa och Henrik, gitarrist - 07esm) går ju på VGY! 

Nu har dom iallafall släppt två efterlängtade låtar som ni kan höra  här; http://www.myspace.com/shoutingterry

Och inte nog med det så släpper bandet även en musikvideo och ska åka och spela i Berlin i april!!
Tycker ni att det är för långt att åka för att se dom så kan jag glädja er med att berätta att dom kommer ha lite fler spelningar i stockholm under vår och sommar också!  Vi tjatar även på att dom ska spela på vårshowen eftersom dom var så otroligt upptagna för att ha tid att spela på julshowen (jag vet, vilka svikare va?  that's life när man håller på att slå igenom som rockstjärnor, förklarade dom)

Inte nog med att dom är rikitgt sköna killar och duktiga på det dom gör, - dom är ögongodis också, eller vad säger ni?


Kommentarer
Postat av: Anonym

simon är en liten svärmorsdröm

2009-02-17 @ 22:00:48
Postat av: Anonym

Henrik och David är ju ren och skär kärlek.

2009-02-18 @ 11:17:34
Postat av: Anonym

jag hör för mig att henrik inte är gitarrist, utan basist

2009-02-18 @ 17:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0